مقالات مقالات .

مقالات

فروش سگ گلدن رتریور در تهران


فروش سگ گلدن رتریور سفید در تهران ، سگ گلدن رتریور با نام سگ طلایی در جهان شناخته می شود. البته منظور این نیست که این سگ فقط به رنگ طلایی وجود دارد. چرا که سگ گلدن رتریور به رنگ های دیگری مانند سفید، سیاه، قهوه ای و حتی قرمز وجود دارد.

فروش سگ گلدن رتریور در تهران ، یکی از بارزترین ویژگی های سگ گلدن رتریور، تعادل و راه رفتن آن است. شما از روی ظاهر سگ می توانید به این ویژگی پی ببرید. سگ های گلدن رتریور علاوه بر محیط زندگی در شکار و کارهای میدانی، راهنمایی نابینایان و افراد مسن، رویدادهای رقابتی، عملیات امداد و نجات بسیار سرآمد هستند. اندازه ی این سگ متوسط است و یک پوشش طلایی متراکم بر روی بدن آن وجود دارد. به همین علت با نام گلدن شناخته می شود. از مهم ترین مشخصات سگ گلدن رتریور می توان به سرِ بزرگ، چشمان باهوش، گوش های کوتاه و پوزه ی مستقیم آن اشاره کرد. این سگ برای راه رفتن از قدم های یکنواخت اما قدرتمند استفاده می کند. تاریخ نشان می دهد که در سال 1835 در اسکاتلند از این نژاد سگ نگهداری می شد. سگ های گلدن رتریور، سگ های قابل اعتمادی برای خانواده هستند. این سگ های بازیگوش عاشق دویدن و بازی در فضای باز می باشند.

فروش سگ گلدن رتریور سفید در تهران ، سگ گلدن رتریور با نام سگ طلایی در جهان شناخته می شود. البته منظور این نیست که این سگ فقط به رنگ طلایی وجود دارد. چرا که سگ گلدن رتریور به رنگ های دیگری مانند سفید، سیاه، قهوه ای و حتی قرمز وجود دارد. البته رنگ های سفید و قرمز این نژاد بسیار کمیاب هستند. به همین علت برخی از کشورها این نژادها را به عنوان یک نژاد خاص معرفی می کنند و از این راه سود خوبی به دست می آورند. در واقع باید گفت که سگ های گلدن رتریور سفید و قرمز تفاوت چندانی با سگ های طلایی ندارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سگ گلدن رتریور سفید، خالص نیست یعنی واقعا سفید نیست. این سگ به رنگِ کرم خیلی خیلی روشن است که به آن سفید می گویند.

فروش سگ گلدن رتریور طلایی در تهران ، هنگام نگهداری از سگ گلدن رتریور طلایی باید به نکات مراقبتی توجه کنید. عدم رعایت این نکات عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. برای مثال باید گوش های سگ خود را زود به زود با یک دستمال خیس تمیز کنید. نباید برای این کار از گوش پاک کن استفاده کنید. علاوه بر این باید به سلامت دندان ها و لثه های حیوان توجه نمایید. دقت داشته باشید که اگر مواد غذایی در لابلای دندان های سگ شما باقی بمانند، پوسیده می شوند و بوی بدی ایجاد می کنند. ناخن های سگ گلدن رتریور طلایی خود را به صورت منظم کوتاه کنید و موهای سگ را برس بزنید. هنگامی این کار را انجام دهید که موهای سگ، کاملا خشک باشند. از دیگر نکات مربوط به سگ گلدن رتریور طلایی می توان به تغذیه سگ اشاره کرد. غذای سگ شما باید حاوی تمام مواد مغذی باشد. برای این منظور می توانید از یک دامپزشک کمک بگیرید. همواره وزن سگ خود را تحت نظر بگیرید تا دچار اضافه وزن نشود. خوراکی های تشویقی، تاثیر بسزایی در آموزش سگ دارند اما زیاده روی در مصرف آنها باعث چاقی سگ می شود.
توله سگ گلدن رتریور در تهران ، به یک تغذیه مناسب نیاز دارد. نوع غذا و مقدارِ آن مسئله ی مهمی است که باید به آن توجه کنید. اگر غذای مناسبی به توله سگ خود بدهید، سلامتی آن را در بزرگسالی تضمین می کنید. یعنی یک غذای مغذی می تواند بدن سگ را سالم نگه دارد و از آن در برابر بیماری ها محافظت کند. معمولا توله سگ تا 8- 6 ماهگی از شیر مادر خود تغذیه می نماید. حتما می دانید که شیر مادر بهترین غذا برای توله سگ ها است و باعث تقویت بدن آن ها می شود. توله سگ ها برای استخوان سازی نیاز به کلسیم دارند. آنها این کلسیم را از طریق شیر مادر خود به دست می آورند. بنابراین بهتر است تا اجازه دهید توله سگ شما به اندازه ی کافی از شیر مادر خود تغذیه کند. اگر توله را از مادر جدا کرده اید برای تغذیه آن می توانید از شیرهای خشک مخصوص توله سگ استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که نباید از سایر شیرهای خشک یا شیر گاو استفاده کنید. از 2 ماهگی به بعد می توانید در کنار شیر، غذاهای کمکی هم بدهید. البته مقدار غذای کمکی باید کمتر از مقدار شیر باشد. زمانی که توله سگ به 8-6 ماهگی رسید، دیگر به شیر مادر یا شیر خشک نیاز ندارد و می تواند از غذاهای مناسب برای سگ گلدن رتریور استفاده کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۱:۲۹ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)